PDA

View Full Version : new headlights on the 2wo4orty5ive


FatLobes
03-26-2011, 12:19 AM
<a href="http://www.flickr.com/photos/50673730@N08/5560424234/" title="CIMG0051 by Photos by Zachary, on Flickr"><img src="http://farm6.static.flickr.com/5172/5560424234_ca81f1ba46.jpg" width="500" height="374" alt="CIMG0051" /></a>

quad rounds, doors painted black, brights yellow
new steps
-drill lights out with dimond bit
-put in HIDs
-piss people off by driving with brights on;-)

IBGPN
03-26-2011, 12:20 AM
looks good. i like the yellow brights.

harribert
03-26-2011, 12:21 AM
*Like*

Brandon
03-26-2011, 12:30 AM
I've been planning on doing yellow fogs with the quad round set-up for a while, but I'd definitely do it with a flathood. Either way though, I like it.

GabAlmighty
03-26-2011, 12:33 AM
needed a creeper for that eh? hahahaha

OKflyboy
03-26-2011, 12:35 AM
Oh! Me likey!

FatLobes
03-26-2011, 12:40 AM
needed a creeper for that eh? hahahaha
haha I was getting tired of bending over haha.
thanks everyone

kammer
03-26-2011, 01:36 AM
nice. Definately better with the color-matching hood.

FatLobes
03-26-2011, 01:38 AM
nice. Definately better with the color-matching hood.

thanks that's my taught. I already have a hoopty( the 122, I would like to have a nicee car), I'm gonna lift it back to stock soon

kammer
03-26-2011, 01:40 AM
what springs are you running? Stock cut?

FatLobes
03-26-2011, 01:45 AM
what springs are you running? Stock cut?
yep, there like....three in the front haha some ridiculous amount that looks good but rides like ****

IBGPN
03-26-2011, 09:29 AM
so which paint did you use on the high beams?

FatLobes
03-26-2011, 12:05 PM
so which paint did you use on the high beams?

krylon stained glass

badvlvo
03-26-2011, 12:14 PM
I have H4's outboard for high/low, Bosch fogs inboard for fog duty. Works better in fog than the yellow tint on the high beam when you have the right pattern.

That said, looks good to me. I like that look, that's why my car is still with the quad round when there is so much hate for that style.

rom
03-26-2011, 12:21 PM
I usually hate yellow lights but this looks good. Nice work

2manyturbos
03-26-2011, 01:10 PM
Dood, you work fast. You only had those by 6:00 last night. Looks good.

FatLobes
03-26-2011, 01:31 PM
Dood, you work fast. You only had those by 6:00 last night. Looks good.

haha i was stoked, i painted them right when i got home, and while they where drying i took off the old ones, than i intaled the new ones haha only took an hour. thanks again

I usually hate yellow lights but this looks good. Nice work
thank you, its good to kno i made a critic a fan haha
I have H4's outboard for high/low, Bosch fogs inboard for fog duty. Works better in fog than the yellow tint on the high beam when you have the right pattern.

That said, looks good to me. I like that look, that's why my car is still with the quad round when there is so much hate for that style.

yeah im not sure why people dont like the look, i dig it

Josh
03-26-2011, 04:02 PM
looks dope. kinda want quad rounds instead of my hazy quad rectangles.

OKflyboy
03-26-2011, 07:14 PM
looks dope. kinda want quad rounds

Same here. Anyone know if quad rounds can be installed on an 86+ 240?

Crazychopstick
03-26-2011, 11:29 PM
Same here. Anyone know if quad rounds can be installed on an 86+ 240?

Yes, but it won't look very good.

Redwood Chair
03-26-2011, 11:36 PM
yeah im not sure why people dont like the look, i dig it

It's really hard to get good light output out of them.

Plus it looks like spider eyes.

JS

vagabond
03-26-2011, 11:37 PM
quad rounds dont get enough love

FatLobes
03-26-2011, 11:43 PM
quad rounds dont get enough love

:nod:, personaly with the chrome grill....there ugly, but so is the grill.

Mylesofsmyles
03-27-2011, 12:00 AM
This reminds me...I always wanted to see if one could use the yellow round housings from a W123 Benz...anyone know if they're the same size?

Redwood Chair
03-27-2011, 12:14 AM
This reminds me...I always wanted to see if one could use the yellow round housings from a W123 Benz...anyone know if they're the same size?

Yes they are standard size 5.75" bulbs.

I had these for sale on here but had to dump them on E-bay for good money I might add..

http://i255.photobucket.com/albums/hh136/redwoodchair/E-Bay/2405753.jpg

4x H4 ftw.

http://i255.photobucket.com/albums/hh136/redwoodchair/E-Bay/2405754.jpg

Shimmy
03-27-2011, 04:31 AM
see you make quad rounds look good.

Paperjam
03-27-2011, 06:48 AM
Please get the H4 setup if your going to use hid, while its far from perfect, you wont be KILLING everyones eyes on the road.

callousedxfingers
03-28-2011, 05:59 AM
If you're ever driving on-coming to me with your brights on with HID's, I will make it my goal to run you off the road.

amerbritcan
03-28-2011, 08:45 PM
Don't be a dick and make your headlights bright as f***. Everything except my lows is aimed stupid high for the purpose of blinding those dickholes. Getting crazy bright highs is ok as long as you TURN THEM OFF AT ANY SIGN OF OTHER MOTORISTS.

I dig the quad rounds, and dig the yellow inners even more.

760T man
03-29-2011, 12:28 AM
Don't be a dick and make your headlights bright as f***. Everything except my lows is aimed stupid high for the purpose of blinding those dickholes. Getting crazy bright highs is ok as long as you TURN THEM OFF AT ANY SIGN OF OTHER MOTORISTS.

Don't ever, ever, ever, ever come here. It'll make you want to go on a shooting spree. Case in point: I need to just stay in Knoxville one of these days and not come back.

FatLobes
03-29-2011, 01:29 AM
thanks for the complments gentlemen. I was joking about brights I hate peoples bright hids, it's hard to tell if I'm going straight. It would be cool to see more road but I'm not in an area where I need somthing that bright

Redwood Chair
03-29-2011, 01:33 AM
All BS aside the car looks good.
In fact the look is really growing on me with the contrasting headlight colors.

kampman
03-29-2011, 01:37 AM
Looks vaguely arachnoid, but pretty cool regardless.

FatLobes
03-29-2011, 09:16 AM
Looks vaguely arachnoid, but pretty cool regardless. .......ummm.....what? Me no know big words

All BS aside the car looks good.
In fact the look is really growing on me with the contrasting headlight colors.
why thank you ken

callousedxfingers
03-29-2011, 04:58 PM
Arachnoid= Features of an arachnid, or spiders. 8 legged creepy crawlies.

Stephen
03-29-2011, 05:36 PM
what is a twowofourortyfiveive?

FatLobes
03-29-2011, 09:28 PM
what is a twowofourortyfiveive?

it's how people with a stutter write 245:oogle:

abdlock
03-29-2011, 09:32 PM
it's how people with a stutter write 245:oogle:

People that stutter also want $3500 for a twofortyfive.....:rofl:

EDITED FOR ****ING RETARDS

brYan
03-29-2011, 09:51 PM
People that stutter also want $3500 for a towfortyfive.....:rofl:

Thank you. I lol'd
:clap::clap::clap::clap::clap:

FatLobes
03-29-2011, 10:09 PM
People that stutter also want $3500 for a towfortyfive.....:rofl:
I just wanted to see it anyone would pay that much hah I have no plans to sell it. That's why there is no ad on here or ovt.
and it's a DD no reason to tow it
Arachnoid= Features of an arachnid, or spiders. 8 legged creepy crawlies. ohhhhhh haha it was early when I first read it haha

abdlock
03-29-2011, 10:52 PM
it's a DD no reason to tow it


?:uh:

brYan
03-29-2011, 11:11 PM
People that stutter also want $3500 for a towfortyfive.....:rofl:

I just wanted to see it anyone would pay that much hah I have no plans to sell it. That's why there is no ad on here or ovt.
and it's a DD no reason to tow it
ohhhhhh haha it was early when I first read it haha

?:uh:

Pay attention to what you type Don.