home register FAQ memberlist calendar

Go Back   Turbobricks Forums > Search Forums

Showing results 1 to 50 of 300
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: adomz
Forum: projects & restorations 10-21-2018, 04:23 AM
Replies: 13
Views: 2,236
Posted By adomz
That looks great!! ADam

That looks great!!

ADam
Forum: projects & restorations 10-06-2018, 07:53 AM
Replies: 51
Views: 4,226
Posted By adomz
Oh, right. Good idea. I wam planning to use the...

Oh, right. Good idea. I wam planning to use the Lexus LS400 rear for my 242DL whenever i am ready. Should be interesting seeing all work out.


Cheers
Forum: projects & restorations 10-03-2018, 08:42 PM
Replies: 51
Views: 4,226
Posted By adomz
That looks interesting! Did i miss or...

That looks interesting!

Did i miss or something... What's the IRS off?

Cheers, Adam
Forum: projects & restorations 09-02-2018, 10:37 AM
Replies: 301
Views: 44,927
Posted By adomz
Hey! That is one great project man! Love it!...

Hey! That is one great project man! Love it! Makes me want to start playing with my 242 aswell

ADam
Forum: events 08-14-2018, 02:04 PM
Replies: 0
Views: 491
Posted By adomz
UK turbobricks meet at Rally day, CastleCombe?

Hello people!


I was just thinking today, and thought to check in...


I know there will be a RallyDay even in Castle Combe circtuit in the UK, and i thought it would be cool to have a...
Forum: projects & restorations 04-19-2018, 03:55 PM
Replies: 691
Views: 250,921
Posted By adomz
I think, being an Elektriker myself, he should be...

I think, being an Elektriker myself, he should be all good with what he got done as the whole body IS a negative earth anyway, so there's no need for extra wires ;)

ADam
Forum: projects & restorations 04-09-2018, 02:53 PM
Replies: 691
Views: 250,921
Posted By adomz
I think Andreas is well informed about the wires...

I think Andreas is well informed about the wires and rurrents etc meing the Elektriker :D

ADam
Forum: performance & modifications 03-21-2018, 04:39 AM
Replies: 45
Views: 10,030
Posted By adomz
No. As it will break on idle with what i want to...

No. As it will break on idle with what i want to achieve...
Forum: performance & modifications 03-19-2018, 01:23 PM
Replies: 45
Views: 10,030
Posted By adomz
Right, ok :)

Right, ok :)
Forum: performance & modifications 03-18-2018, 05:20 PM
Replies: 45
Views: 10,030
Posted By adomz
I'd have it all, but you're a tiny bit far for...

I'd have it all, but you're a tiny bit far for sending stuff otherwise i'd take it off your hands. How much for the lot in PM please?

ADam
Forum: performance & modifications 03-15-2018, 03:59 PM
Replies: 45
Views: 10,030
Posted By adomz
Cheers dude. Seen it and it's really interesting...

Cheers dude. Seen it and it's really interesting indeed! :)

ADam
Forum: performance & modifications 03-14-2018, 10:06 AM
Replies: 45
Views: 10,030
Posted By adomz
Hey!! Has anything come out of this whole idea in...

Hey!! Has anything come out of this whole idea in the end?

Would love to have some more discussion on this whole IRS swap thing as i want to do it on the 242 of mine :)

ADam
Forum: projects & restorations 12-31-2017, 10:17 AM
Replies: 191
Views: 25,728
Posted By adomz
This looks really cool! :) ADam

This looks really cool! :)

ADam
Forum: projects & restorations 12-28-2017, 08:26 AM
Replies: 13
Views: 1,809
Posted By adomz
Sorry for the Hijack, yeah ;) And true about...

Sorry for the Hijack, yeah ;)

And true about bending a 242, especially as he states a GT :)

Good luck anyhow :)

ADam
Forum: projects & restorations 12-23-2017, 03:27 PM
Replies: 13
Views: 1,809
Posted By adomz
How come it's not a coupe? Coupes has 2 doors and...

How come it's not a coupe? Coupes has 2 doors and a boot separate from the cabin. And that's exactly what it is ;)
Forum: projects & restorations 12-20-2017, 07:56 AM
Replies: 87
Views: 15,275
Posted By adomz
That looks interesting!! Good luck dude! ...

That looks interesting!!

Good luck dude!

A few years ago i went back from the UK to Lithuania with my turbobrick and visited my friend in Rumst. Would have been a cool idea to meet up lol, but...
Forum: projects & restorations 12-11-2017, 12:16 PM
Replies: 73
Views: 11,696
Posted By adomz
This is cool!! Got a 1981 242 DL myself....

This is cool!!

Got a 1981 242 DL myself. Keep it going man! :)

ADam
Forum: projects & restorations 09-12-2017, 02:33 PM
Replies: 1,314
Views: 221,821
Posted By adomz
I do need to read this whole thread from start to...

I do need to read this whole thread from start to finish!! :)

ADam
Forum: projects & restorations 08-21-2017, 02:58 PM
Replies: 148
Views: 33,681
Posted By adomz
So yeah, as i see that Bhuckthetobucket has...

So yeah, as i see that Bhuckthetobucket has fooked up all of the built threads i have now deleted my account from there and will try to somehow do the build threads from Google accounts.

Cheers...
Forum: projects & restorations 05-23-2017, 04:44 PM
Replies: 691
Views: 250,921
Posted By adomz
That thing sounds mental lol :) Would be...

That thing sounds mental lol :) Would be interested to see the acceleration tests.

Great work man! :)

ADam
Forum: projects & restorations 05-23-2017, 06:26 AM
Replies: 1,269
Views: 194,741
Posted By adomz
Nice roadtrip gents!! Lovely car! ADam

Nice roadtrip gents!!

Lovely car!

ADam
Forum: projects & restorations 05-17-2017, 04:42 PM
Replies: 127
Views: 24,747
Posted By adomz
Cheers! :)

Cheers! :)
Forum: projects & restorations 05-16-2017, 06:59 PM
Replies: 127
Views: 24,747
Posted By adomz
That looks ace man!! Can i see more pics of...

That looks ace man!!

Can i see more pics of the intake manifold? Is it the dual plenum design?

Cheers, Adam
Forum: projects & restorations 05-06-2017, 11:43 AM
Replies: 624
Views: 98,475
Posted By adomz
That's a cool car!!

That's a cool car!!
Forum: projects & restorations 05-06-2017, 11:32 AM
Replies: 1,120
Views: 176,425
Posted By adomz
Well, this is mega inspiring! I am planning...

Well, this is mega inspiring!

I am planning to completely rewire my 242 whenever it gets on the way haha, so will be looking at this and some other guys too.

Keep up the good work! :)

ADam
Forum: projects & restorations 04-28-2017, 05:39 PM
Replies: 148
Views: 33,681
Posted By adomz
Hey dude! Yeah, as far as i know it's all good...

Hey dude! Yeah, as far as i know it's all good and kicking with the new owner :) Been fully forged and waiting for a 16v head at some point.

Here's a little in car video from Retro Rides Gathering...
Forum: projects & restorations 04-16-2017, 05:27 PM
Replies: 148
Views: 33,681
Posted By adomz
So, here's the latest... I have sold the...

So, here's the latest...


I have sold the car in November 2016, and after a while it got sold to a new home... And after a few weeks of it being sold on i receive this:
...
Forum: projects & restorations 04-16-2017, 07:33 AM
Replies: 36
Views: 6,259
Posted By adomz
Great work! Looks tidyer than factory setup lol! ...

Great work! Looks tidyer than factory setup lol!

ADam
Forum: projects & restorations 04-14-2017, 09:14 AM
Replies: 1,269
Views: 194,741
Posted By adomz
That thing looks cool! :) ADam

That thing looks cool! :)

ADam
Forum: projects & restorations 04-11-2017, 11:31 AM
Replies: 448
Views: 94,757
Posted By adomz
That looks cool! Kudos for using Stack...

That looks cool!

Kudos for using Stack gauges! They, in my opinion, are really good quality and well priced for what you get. I am planning to redo the gauge cluster in my 242 whenever i am done...
Forum: projects & restorations 04-09-2017, 12:10 PM
Replies: 208
Views: 54,907
Posted By adomz
Looks great! Gives me inspiration on when i will...

Looks great! Gives me inspiration on when i will have a start on my own 242 that's been sitting in my parking space for over a year now... Can't wait! :)

ADam
Forum: projects & restorations 04-09-2017, 07:03 AM
Replies: 196
Views: 34,290
Posted By adomz
This 940 is absolutely amazing!! Great...

This 940 is absolutely amazing!!

Great work!!

ADam
Forum: projects & restorations 04-09-2017, 06:52 AM
Replies: 15
Views: 3,826
Posted By adomz
This looks rather interesting! :) ADam

This looks rather interesting! :)

ADam
Forum: projects & restorations 04-06-2017, 08:12 AM
Replies: 116
Views: 22,246
Posted By adomz
Really like where it is/was going!! Please...

Really like where it is/was going!!

Please update, Sir! ;)

ADam
Forum: projects & restorations 03-27-2017, 01:18 PM
Replies: 1,269
Views: 194,741
Posted By adomz
Looks cool! Sounds nice aswell! Wonder how it...

Looks cool! Sounds nice aswell! Wonder how it will pull! :)

ADam
Forum: projects & restorations 03-25-2017, 02:48 PM
Replies: 691
Views: 250,921
Posted By adomz
Yeah, black would work better. Did you by...

Yeah, black would work better.

Did you by any chance make a jacking point under the boot, in the middle of the diffuser? Would be a good thing to hack the car ;)

ADam
Forum: projects & restorations 03-24-2017, 02:32 PM
Replies: 691
Views: 250,921
Posted By adomz
Great progress buddy! Loving the diffuser! ...

Great progress buddy!

Loving the diffuser!

Adam
Forum: projects & restorations 03-11-2017, 09:10 AM
Replies: 1,120
Views: 176,425
Posted By adomz
That looks interesting!! How does it drive and...

That looks interesting!! How does it drive and handle?

ADam
Forum: projects & restorations 03-06-2017, 02:52 PM
Replies: 4
Views: 2,178
Posted By adomz
A bit of an update of the latest acquisition for...

A bit of an update of the latest acquisition for the future powertrain unit...

http://i46.photobucket.com/albums/f118/adomzLTU/17122104_10158284859250321_83376894_o_zpsmjr5gapy.jpg...
Forum: projects & restorations 03-06-2017, 02:47 PM
Replies: 691
Views: 250,921
Posted By adomz
Welcome back buddy! I always wait for the updates...

Welcome back buddy! I always wait for the updates with anticipation!!

Keep us posted!

ADam
Forum: projects & restorations 03-05-2017, 03:54 PM
Replies: 19
Views: 3,352
Posted By adomz
Hey!! That's kinda cool man!! Keep...

Hey!!

That's kinda cool man!!

Keep enjoying it and keep us posted! :)

ADam
Forum: projects & restorations 01-19-2017, 02:53 PM
Replies: 263
Views: 43,864
Posted By adomz
Great work!! Love it! Now go make it...

Great work!!

Love it!

Now go make it FAST! :D
Forum: projects & restorations 01-13-2017, 05:11 PM
Replies: 1,269
Views: 194,741
Posted By adomz
lol. Love it ;) Great stuff on the...

lol. Love it ;)

Great stuff on the unexpected inflenza in the pocket pistons! ;)

Keep at it boyo!

ADam
Forum: projects & restorations 01-11-2017, 08:30 PM
Replies: 250
Views: 84,843
Posted By adomz
EPIC!

EPIC!
Forum: projects & restorations 10-27-2016, 06:34 AM
Replies: 273
Views: 97,196
Posted By adomz
Looks great buddy! :)

Looks great buddy! :)
Forum: projects & restorations 10-21-2016, 05:11 AM
Replies: 253
Views: 54,675
Posted By adomz
Sounds really ace! Would be cool if we had more...

Sounds really ace! Would be cool if we had more of these engines here in the uk readily available...

ADam
Forum: projects & restorations 10-17-2016, 11:04 AM
Replies: 148
Views: 33,681
Posted By adomz
Hey! The wiring is a bit upgeaded. We used...

Hey!

The wiring is a bit upgeaded. We used the original wiring as the switch wire for the relay, and we used a direct fused wire from the battery to power the fuel pump. Now the original wiring...
Forum: projects & restorations 10-16-2016, 01:04 PM
Replies: 148
Views: 33,681
Posted By adomz
Hey boys and girls!! This is going to be the...

Hey boys and girls!!

This is going to be the last update in this thread, well, from me obviously, as the car has been sold to a fellow volvo lover somewhere in Oxfordshire.

I will try to make...
Forum: projects & restorations 10-12-2016, 01:21 PM
Replies: 49
Views: 8,066
Posted By adomz
I do love the way this thread is going!! I...

I do love the way this thread is going!!

I got a 1981 242 DL myself, and can't wait to start playing with it lol. Many sleepless nights ahead.

Keep it up!!

ADam
Forum: projects & restorations 10-02-2016, 06:06 PM
Replies: 38
Views: 7,196
Posted By adomz
Hey! Welcome! Should be interesting! ;) ...

Hey! Welcome!

Should be interesting! ;)

ADam
Showing results 1 to 50 of 300

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 10:37 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions Inc.