home register FAQ memberlist calendar

Go Back   Turbobricks Forums > Search Forums

Showing results 1 to 50 of 300
Search took 0.05 seconds.
Search: Posts Made By: slow240
Forum: projects & restorations 05-09-2018, 10:31 AM
Replies: 114
Views: 9,896
Posted By slow240
What all did you have to do to get that 940 down...

What all did you have to do to get that 940 down pipe to fit? I'm looking at my 740 pipe trying to figure out what I need to do to fit my 245, and yours looks a lot simpler than what I had figured out
Forum: projects & restorations 04-30-2018, 07:04 AM
Replies: 98
Views: 5,792
Posted By slow240
Ben has those baller JRZ rsone coilovers. ...

Ben has those baller JRZ rsone coilovers.

https://www.kaplhenke.com/collections/240/products/240-jrz-rsone-coilovers

Or the super baller JRZ rspro
...
Forum: projects & restorations 04-23-2018, 07:24 PM
Replies: 98
Views: 5,792
Posted By slow240
My buddy did an lm7 in his 242 and he hid his...

My buddy did an lm7 in his 242 and he hid his tiny battery inside the passenger fender with jumper lugs in the bay for ease of jump starting. Let me see if I can find a picture
Forum: projects & restorations 04-23-2018, 07:18 PM
Replies: 78
Views: 15,363
Posted By slow240
I'm so ready to see those wheels on the car.

I'm so ready to see those wheels on the car.
Forum: projects & restorations 04-18-2018, 06:58 AM
Replies: 98
Views: 5,792
Posted By slow240
I'm excited to see you back in the game, just...

I'm excited to see you back in the game, just read through the blue cars thread the other day, got excited when I saw your name pop up again.

Plus, this means in a few years somebody is gonna get...
Forum: projects & restorations 04-17-2018, 07:51 AM
Replies: 111
Views: 15,194
Posted By slow240
I didn't think I could want this car more. ...

I didn't think I could want this car more.

Dear God. That's beautiful.
Forum: projects & restorations 04-15-2018, 05:34 PM
Replies: 8
Views: 954
Posted By slow240
What wheels are those? They fit great

What wheels are those? They fit great
Forum: projects & restorations 04-02-2018, 08:01 PM
Replies: 111
Views: 15,194
Posted By slow240
Came here to drool again. That's some beautiful...

Came here to drool again. That's some beautiful work
Forum: projects & restorations 03-21-2018, 10:14 PM
Replies: 536
Views: 106,247
Posted By slow240
Do. It. I might have time this year to come...

Do. It.

I might have time this year to come harass you. And I'll keep an eye out for a 240 axle. I might part out my 79 245 but idk if you want a 426k mile diff lol
Forum: projects & restorations 01-25-2018, 07:18 PM
Replies: 256
Views: 34,077
Posted By slow240
I come here for my fix of "we're doing this our...

I come here for my fix of "we're doing this our spare time, not really taking it seriously. But it's gonna be nicer than 90% of the projects on TB"

Keep it up fellas. I want to see this thing done...
Forum: showroom 12-22-2017, 03:59 PM
Replies: 80
Views: 3,634
Posted By slow240
WOW. By the time you're done it's gonna be hard...

WOW. By the time you're done it's gonna be hard to tell it apart from a real one
Forum: projects & restorations 12-14-2017, 10:12 AM
Replies: 68
Views: 8,438
Posted By slow240
I remember your last beige one, I always loved...

I remember your last beige one, I always loved how clean the engine bay looked, shame it never really got going.

This one looks like it's headed in the right direction! Keep us posted!
Forum: showroom 12-11-2017, 07:52 PM
Replies: 290
Views: 57,930
Posted By slow240
I hate the new arrangement, but I'm stubborn lol....

I hate the new arrangement, but I'm stubborn lol.
Wish I could have seen the fridge the other night, but hey, at least I got to ride in the toque wagon
Forum: showroom 12-11-2017, 12:15 AM
Replies: 3,639
Views: 593,603
Posted By slow240
Yeah scheduling wasn't ideal obviously, never got...

Yeah scheduling wasn't ideal obviously, never got together with Amar either, but I'm pretty sure I need to bring the wife up here someday.

Y'all have a pretty cool town, Stanley park alone is one...
Forum: showroom 12-10-2017, 03:39 PM
Replies: 3,639
Views: 593,603
Posted By slow240
Yeah I was wondering why the sky train never left...

Yeah I was wondering why the sky train never left the ground lol.
Got beers with Mark last night, had a great time, meeting up with Amar later today.

Vancouver is a real cool place, I'm glad we...
Forum: showroom 12-09-2017, 06:35 PM
Replies: 3,639
Views: 593,603
Posted By slow240
Watch out y'all, I've got a train pass and I'm...

Watch out y'all, I've got a train pass and I'm dangerous.
Forum: showroom 12-09-2017, 04:48 PM
Replies: 3,639
Views: 593,603
Posted By slow240
My cell is (757) three 7 five, three too 5 six....

My cell is (757) three 7 five, three too 5 six. If anyone wants to get up with me, mostly just using Wi-Fi to avoid international fees lol
Forum: showroom 12-09-2017, 04:43 PM
Replies: 3,639
Views: 593,603
Posted By slow240
Smokes was closest, just crushed some pulled pork...

Smokes was closest, just crushed some pulled pork poutine.
Down on Granville.

Should I get a train pass for the day?
Forum: showroom 12-09-2017, 03:42 PM
Replies: 3,639
Views: 593,603
Posted By slow240
Just checked into the hotel, trying to find some...

Just checked into the hotel, trying to find some poutine.
Forum: showroom 12-09-2017, 01:17 AM
Replies: 3,639
Views: 593,603
Posted By slow240
Sunday earlyish? We'll probably be headed back...

Sunday earlyish? We'll probably be headed back around dinner time, gotta get back to Seattle at a reasonable time (work monday) but we'll be there lol
Forum: showroom 12-08-2017, 10:20 PM
Replies: 3,639
Views: 593,603
Posted By slow240
Aight guise. Got my room booked at the Hampton...

Aight guise. Got my room booked at the Hampton inn downtown. Checking in Saturday, checking out Sunday.

Who are we drinking with?


Edit; what should we do all afternoon till the beer starts...
Forum: projects & restorations 12-07-2017, 10:45 AM
Replies: 256
Views: 34,077
Posted By slow240
Y'all are doing some top notch work, but I'd...

Y'all are doing some top notch work, but I'd expect nothing less from you
Forum: showroom 12-07-2017, 10:43 AM
Replies: 3,639
Views: 593,603
Posted By slow240
Would any of you guys be interested in grabbing a...

Would any of you guys be interested in grabbing a beer with an easy coast weirdo? I'm down in Seattle for work and might make the great northern trek this weekend.

Also interested in brewery...
Forum: events 11-12-2017, 01:49 AM
Replies: 25
Views: 4,848
Posted By slow240
ASSUMING I don't get stuck on night shift again...

ASSUMING I don't get stuck on night shift again (like I have every year for the last 5) ill be there.
I really need to make a better effort to show up to these things....
Forum: projects & restorations 10-29-2017, 04:24 AM
Replies: 1,055
Views: 149,904
Posted By slow240
That's next level ghetto. And I love it. ...

That's next level ghetto. And I love it.

Keep up the good work man, car looks awesome.
At least you're doing something with yours. All 7 of my Volvos are severely neglected lol
Forum: projects & restorations 09-30-2017, 03:39 AM
Replies: 54
Views: 10,677
Posted By slow240
you wouldn't happen to have a spare drivers side...

you wouldn't happen to have a spare drivers side window seal would you (US drivers side that is lol)
Forum: projects & restorations 09-30-2017, 12:14 AM
Replies: 54
Views: 10,677
Posted By slow240
WHERE DO YOU KEEP FINDING 780 PARTS CARS!?!?!?! ...

WHERE DO YOU KEEP FINDING 780 PARTS CARS!?!?!?!

I cant find any in the states, my 780 needs little bits of loving here and there.
Forum: events 09-29-2017, 05:06 AM
Replies: 86
Views: 6,836
Posted By slow240
wish I could make it to this, but its looking...

wish I could make it to this, but its looking like this project at work is going to keep me on nights (7/12s) until Christmas time :-(

maybe the spring one can happen for me, been wanting to make...
Forum: projects & restorations 09-17-2017, 03:16 AM
Replies: 256
Views: 34,077
Posted By slow240
this thing is turning out so ridiculously awesome

this thing is turning out so ridiculously awesome
Forum: projects & restorations 09-15-2017, 09:13 PM
Replies: 66
Views: 15,917
Posted By slow240
wow.... I remember selling you EZK wiring for...

wow.... I remember selling you EZK wiring for your +t... I guess you moved on to bigger things lol.

looks awesome as always, and reminds me how long its been since ive touched my 242...
Forum: projects & restorations 09-12-2017, 02:22 PM
Replies: 138
Views: 25,354
Posted By slow240
Don't tell me how to live my life sucka

Don't tell me how to live my life sucka
Forum: projects & restorations 09-11-2017, 08:09 PM
Replies: 138
Views: 25,354
Posted By slow240
It still runs, I drive it periodically, but I'm...

It still runs, I drive it periodically, but I'm midway through putting a b230ft/aw71 in the wife's 245, then I've gotta finish stripping and scrapping my parts 740, get fresh paint on my 244, fix a...
Forum: projects & restorations 09-11-2017, 08:01 PM
Replies: 256
Views: 34,077
Posted By slow240
Couldn't you have a glass shop cut a rear window...

Couldn't you have a glass shop cut a rear window down to size? It'll already have the curve.
Forum: projects & restorations 09-09-2017, 12:43 AM
Replies: 256
Views: 34,077
Posted By slow240
Dual swing tailgate? I.e it swings down or to the...

Dual swing tailgate? I.e it swings down or to the side?
Forum: projects & restorations 09-07-2017, 04:23 AM
Replies: 111
Views: 15,194
Posted By slow240
Hnnggggg

Hnnggggg
Forum: showroom 09-04-2017, 03:53 PM
Replies: 6
Views: 462
Posted By slow240
Didn't Jordan do an e30 BMW dash in his 242?...

Didn't Jordan do an e30 BMW dash in his 242? Looked nice iirc
Forum: events 08-30-2017, 11:40 PM
Replies: 186
Views: 16,056
Posted By slow240
Looks like I'm gonna be "that guy" I just got...

Looks like I'm gonna be "that guy" I just got home from travelling for work, and immediately started 12 hour night shifts 7 nights a week. All leave is denied. :-(
Forum: showroom 08-24-2017, 06:23 PM
Replies: 22
Views: 1,349
Posted By slow240
wow thats cool. I want one real badly now lol

wow thats cool. I want one real badly now lol
Forum: showroom 08-24-2017, 07:44 AM
Replies: 22
Views: 1,349
Posted By slow240
What's the left most gauge on the 780? Something...

What's the left most gauge on the 780? Something digital I've never seen
Forum: projects & restorations 06-21-2017, 01:16 PM
Replies: 34
Views: 3,783
Posted By slow240
I'm out in Suffolk and I have tons of Volvos and...

I'm out in Suffolk and I have tons of Volvos and parts if you're in need.

Also, really dig this car. Reminds me of when I first got into Volvos.
Forum: projects & restorations 06-05-2017, 09:28 AM
Replies: 256
Views: 34,077
Posted By slow240
Agreed. Baja prerunner 940 pick up truck lol

Agreed. Baja prerunner 940 pick up truck lol
Forum: projects & restorations 05-31-2017, 10:10 AM
Replies: 473
Views: 133,326
Posted By slow240
OH BOY!!! this looks fun

OH BOY!!! this looks fun
Forum: events 05-26-2017, 05:44 AM
Replies: 186
Views: 16,056
Posted By slow240
If I had enough extra leave for the year I'd come...

If I had enough extra leave for the year I'd come up early and bust out the greasy onesie.....
Forum: events 05-25-2017, 09:12 AM
Replies: 186
Views: 16,056
Posted By slow240
I'm a solid maybe. I'm planning on being there, I...

I'm a solid maybe. I'm planning on being there, I love the mountains and I'd love to bring the wife. We are tent people so no worries there, now I've got to either tidy up the blue beater, fix the...
Forum: events 05-18-2017, 06:36 AM
Replies: 48
Views: 4,215
Posted By slow240
I'll see if I can't put together a Volvo trunk...

I'll see if I can't put together a Volvo trunk badge that we can rtv on, it'll peel right off with no damage
Forum: projects & restorations 05-18-2017, 06:30 AM
Replies: 28
Views: 4,466
Posted By slow240
Love what you've done here, I got tired of the...

Love what you've done here, I got tired of the "slammed stance" on my 242, so I feel you there :lol:

What happened to the kaplhenke suspension?
Forum: projects & restorations 05-15-2017, 11:31 AM
Replies: 446
Views: 86,182
Posted By slow240
Lame dude..... Lol jk, congratulations!...

Lame dude.....


Lol jk, congratulations! Don't do anything i would do
Forum: projects & restorations 05-15-2017, 06:55 AM
Replies: 446
Views: 86,182
Posted By slow240
Now the real question is; is it ready for...

Now the real question is; is it ready for carlisle?
Forum: events 05-12-2017, 10:40 AM
Replies: 48
Views: 4,215
Posted By slow240
I'll be there. Looks like I'm rolling up solo...

I'll be there. Looks like I'm rolling up solo unless someone local decides to tag along, but I'll bring the monster hooptie
Forum: showroom 05-06-2017, 09:59 PM
Replies: 17
Views: 1,032
Posted By slow240
I see you tried to open the hood before the side...

I see you tried to open the hood before the side shot :lol:

yeah pull goodies and crush. unless you want a super patina rod, then leave the outside alone, drop a turbo LS in it and make the...
Showing results 1 to 50 of 300

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 03:14 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions Inc.