home register FAQ memberlist calendar

Go Back   Turbobricks Forums > Search Forums

Showing results 1 to 50 of 300
Search took 0.20 seconds.
Search: Posts Made By: Wilford Brimley
Forum: projects & restorations Yesterday, 06:24 PM
Replies: 3,026
Views: 854,752
Posted By Wilford Brimley
Not great...hey that's china for ya

Not great...hey that's china for ya
Forum: projects & restorations 10-23-2020, 08:43 PM
Replies: 75
Views: 15,536
Posted By Wilford Brimley
They're 6000k right where I like them, same thing...

They're 6000k right where I like them, same thing on the sub
Forum: projects & restorations 10-22-2020, 10:04 PM
Replies: 75
Views: 15,536
Posted By Wilford Brimley
https://i.postimg.cc/nz0WPD5b/Screenshot-20201022-...

https://i.postimg.cc/nz0WPD5b/Screenshot-20201022-185603-Snapchat.jpg (https://postimg.cc/CBnJZzSm)
Forum: projects & restorations 10-22-2020, 09:37 PM
Replies: 75
Views: 15,536
Posted By Wilford Brimley
Chicks dig being able to see in the dark

Chicks dig being able to see in the dark
Forum: projects & restorations 10-22-2020, 08:57 PM
Replies: 75
Views: 15,536
Posted By Wilford Brimley
https://i.postimg.cc/MTsHTnCz/20201022-175409.jpg...

https://i.postimg.cc/MTsHTnCz/20201022-175409.jpg (https://postimg.cc/5YCbK29r)

Pretty happy with the lights.
Forum: projects & restorations 10-21-2020, 11:12 PM
Replies: 75
Views: 15,536
Posted By Wilford Brimley
Nothing crazy happening got some 440cc injectors...

Nothing crazy happening got some 440cc injectors so just need chips and I'll put those and the 3"amm on. Did the 3m headlight restore thing, still need a sealant but it's a big difference
...
Forum: projects & restorations 10-21-2020, 08:31 PM
Replies: 3,026
Views: 854,752
Posted By Wilford Brimley
Chicks dig lower back support

Chicks dig lower back support
Forum: performance & modifications 10-18-2020, 06:45 PM
Replies: 12
Views: 549
Posted By Wilford Brimley
I want one too Simon, would be curious how they...

I want one too Simon, would be curious how they are
Forum: performance & modifications 10-17-2020, 04:11 AM
Replies: 12
Views: 1,081
Posted By Wilford Brimley
I had an ebay one...they're a bitch to...

I had an ebay one...they're a bitch to weld...just ****ty metal...I'm thinking I'll skip that headache and go kl this time around
Forum: performance & modifications 10-15-2020, 10:17 PM
Replies: 29
Views: 1,265
Posted By Wilford Brimley
I have 25/25 on my 9 and I have to say I'm really...

I have 25/25 on my 9 and I have to say I'm really not fond, gonna go back to stock rear
Forum: showroom 10-15-2020, 09:11 AM
Replies: 36
Views: 1,155
Posted By Wilford Brimley
Needs to be pressure washed and steam cleaned...

Needs to be pressure washed and steam cleaned first
Forum: projects & restorations 10-02-2020, 10:49 PM
Replies: 11
Views: 823
Posted By Wilford Brimley
Way to make dracos look good :omg:

Way to make dracos look good :omg:
Forum: showroom 10-02-2020, 12:38 AM
Replies: 42
Views: 1,774
Posted By Wilford Brimley
I've got a massive audio hippo152xl...2000wrms...

I've got a massive audio hippo152xl...2000wrms cea cert...350 oz magnet and a pheonix gold 450w 4 channel speaker amp for alpine type r speakers, haven't put em in the vo yet casue it doesn't have...
Forum: performance & modifications 10-01-2020, 01:39 PM
Replies: 4
Views: 593
Posted By Wilford Brimley
Is that thing turbo or na:lol:

Is that thing turbo or na:lol:
Forum: projects & restorations 10-01-2020, 03:41 AM
Replies: 1
Views: 764
Posted By Wilford Brimley
Csb

Csb
Forum: showroom 09-29-2020, 07:34 PM
Replies: 16
Views: 1,083
Posted By Wilford Brimley
If you want a sub dont call overpriced jl audio

If you want a sub dont call overpriced jl audio
Forum: projects & restorations 09-22-2020, 03:24 PM
Replies: 75
Views: 15,536
Posted By Wilford Brimley
I have a welder I mean it's an option....if...

I have a welder I mean it's an option....if welding it is the plan I might just do that
Forum: projects & restorations 09-20-2020, 05:41 PM
Replies: 3,026
Views: 854,752
Posted By Wilford Brimley
And how tf has that occured

And how tf has that occured
Forum: projects & restorations 09-20-2020, 11:21 AM
Replies: 144
Views: 52,364
Posted By Wilford Brimley
If you could figure it out that would be just the...

If you could figure it out that would be just the most badass jeep...not that it isnt already but talk about turning it up to 11
Forum: projects & restorations 09-20-2020, 11:20 AM
Replies: 75
Views: 15,536
Posted By Wilford Brimley
So I'm pretty bummed about the g80 unlocking over...

So I'm pretty bummed about the g80 unlocking over 25..makes driftos not much fun...I read the write up about removing the weight but it could be dangerous? What are thoughts on just cutting some of...
Forum: projects & restorations 09-19-2020, 04:32 PM
Replies: 144
Views: 52,364
Posted By Wilford Brimley
Now...+t

Now...+t
Forum: projects & restorations 09-12-2020, 07:45 PM
Replies: 3,026
Views: 854,752
Posted By Wilford Brimley
Yeah you'll probably be fine but upping boost...

Yeah you'll probably be fine but upping boost with no information is a gamble
Forum: performance & modifications 09-07-2020, 10:02 PM
Replies: 7
Views: 973
Posted By Wilford Brimley
Open dp rn:lol:

Open dp rn:lol:
Forum: performance & modifications 09-07-2020, 09:27 PM
Replies: 7
Views: 973
Posted By Wilford Brimley
Dont give a **** about legal, thanks I'll just...

Dont give a **** about legal, thanks I'll just throw a filter on it
Forum: performance & modifications 09-07-2020, 03:35 PM
Replies: 7
Views: 973
Posted By Wilford Brimley
Catch can question

I've done only one catch can so I was wondering how do you plumb it if you cant hook a hose to the intake? Pcv box to can to?
Forum: projects & restorations 09-06-2020, 08:52 PM
Replies: 3,026
Views: 854,752
Posted By Wilford Brimley
Yeah, leaks speed! So much lost speed!

Yeah, leaks speed! So much lost speed!
Forum: projects & restorations 09-06-2020, 07:45 PM
Replies: 1,497
Views: 567,633
Posted By Wilford Brimley
:cheers:

:cheers:
Forum: projects & restorations 09-06-2020, 05:09 PM
Replies: 3,026
Views: 854,752
Posted By Wilford Brimley
:lol:

:lol:
Forum: projects & restorations 09-05-2020, 10:41 PM
Replies: 75
Views: 15,536
Posted By Wilford Brimley
I do like the wheels in black ...

I do like the wheels in black

https://i.postimg.cc/LXjbbm3F/20200904102902-IMG-6388.jpg (https://postimg.cc/qhMwtVF1)

https://i.postimg.cc/sXPTJw3V/20200904102921-IMG-6390.jpg...
Forum: projects & restorations 09-05-2020, 06:39 PM
Replies: 52
Views: 9,931
Posted By Wilford Brimley
There is something missing on that exhaust...

There is something missing on that exhaust manifold :cameron:
Forum: projects & restorations 09-05-2020, 06:29 PM
Replies: 75
Views: 15,536
Posted By Wilford Brimley
It just has water:oops: just wanted to make sure...

It just has water:oops: just wanted to make sure it wasnt leaking everywhere before I put coolant back in, and quin, I just painted the ****ty wheels black but yeah I want wheels and just was gonn...
Forum: projects & restorations 09-04-2020, 07:52 PM
Replies: 75
Views: 15,536
Posted By Wilford Brimley
https://i.postimg.cc/5y95bb8C/20200903075228-IMG-6...

https://i.postimg.cc/5y95bb8C/20200903075228-IMG-6387.jpg (https://postimg.cc/zbMHkmtz)

From then to now so far...just did a degrease and pressure wash, happy with the results
Forum: performance & modifications 08-29-2020, 05:23 PM
Replies: 12
Views: 1,312
Posted By Wilford Brimley
https://uc472a6ae5394d15581af9f3bd65.previews.drop...

https://uc472a6ae5394d15581af9f3bd65.previews.dropboxusercontent.com/p/thumb/AA5pbkIEdSvAC3Iv98RDh5DFbTZt-QVAqDOu6kLO7ILmll1IHKfyZP8qalSLmWB17AcXqb-HjTDjyy8G7siB8NuZM5AaPe3711VnLrwV6zBM06OCMh63QGYYYyq...
Forum: projects & restorations 08-28-2020, 06:29 PM
Replies: 3,026
Views: 854,752
Posted By Wilford Brimley
Sorry boss, does little for me.

Sorry boss, does little for me.
Forum: performance & modifications 08-28-2020, 01:29 PM
Replies: 1
Views: 812
Posted By Wilford Brimley
No.

No.
Forum: projects & restorations 08-27-2020, 01:45 PM
Replies: 3,026
Views: 854,752
Posted By Wilford Brimley
I hate polos

I hate polos
Forum: performance & modifications 08-27-2020, 01:38 AM
Replies: 11
Views: 1,278
Posted By Wilford Brimley
Pre 90 manifolds suck. Go 90+ with bigger mitsu...

Pre 90 manifolds suck. Go 90+ with bigger mitsu if you want simplicity
Forum: performance & modifications 08-26-2020, 05:38 PM
Replies: 11
Views: 1,487
Posted By Wilford Brimley
My 225 on my vw are on 8.5

My 225 on my vw are on 8.5
Forum: performance & modifications 08-25-2020, 01:34 AM
Replies: 35
Views: 4,071
Posted By Wilford Brimley
Eh, the vw is lower and the coilovers are even...

Eh, the vw is lower and the coilovers are even set at show low:lol:
Forum: performance & modifications 08-18-2020, 04:07 PM
Replies: 35
Views: 4,071
Posted By Wilford Brimley
Been a minute!

Been a minute!
Forum: performance & modifications 08-18-2020, 04:07 PM
Replies: 35
Views: 4,071
Posted By Wilford Brimley
Yes. It's not done

Yes. It's not done
Forum: performance & modifications 08-18-2020, 03:40 PM
Replies: 35
Views: 4,071
Posted By Wilford Brimley
https://i.postimg.cc/9MmF8dCz/20200817-131516.jpg...

https://i.postimg.cc/9MmF8dCz/20200817-131516.jpg (https://postimg.cc/McLSXjc8)


https://i.postimg.cc/QtYsfvfn/20200817-131602.jpg (https://postimg.cc/FdS2RC5j)

1 turn off the front 2 off the...
Forum: projects & restorations 08-17-2020, 09:57 PM
Replies: 75
Views: 15,536
Posted By Wilford Brimley
I know I had on the passenger side it kept...

I know I had on the passenger side it kept falling :omg: suppose zip ties could fix that
Forum: projects & restorations 08-17-2020, 05:38 PM
Replies: 50
Views: 14,024
Posted By Wilford Brimley
http://esmth.com/f/200713/IMG_1510_small.jpeg...

http://esmth.com/f/200713/IMG_1510_small.jpeg (http://esmth.com/f/200713/IMG_1510.jpeg)
Forum: projects & restorations 08-17-2020, 04:18 PM
Replies: 75
Views: 15,536
Posted By Wilford Brimley
https://i.postimg.cc/9MmF8dCz/20200817-131516.jpg...

https://i.postimg.cc/9MmF8dCz/20200817-131516.jpg (https://postimg.cc/McLSXjc8)


https://i.postimg.cc/QtYsfvfn/20200817-131602.jpg (https://postimg.cc/FdS2RC5j)

I took a little more coil off...
Forum: performance & modifications 08-13-2020, 11:00 PM
Replies: 35
Views: 4,071
Posted By Wilford Brimley
It was done within hours of the original post:wtf:

It was done within hours of the original post:wtf:
Forum: projects & restorations 08-11-2020, 08:58 PM
Replies: 75
Views: 15,536
Posted By Wilford Brimley
Or dick wheels?

Or dick wheels?
Forum: projects & restorations 08-11-2020, 08:02 PM
Replies: 75
Views: 15,536
Posted By Wilford Brimley
I always go for the unique my man...the wheels...

I always go for the unique my man...the wheels are next:wtf:
Forum: projects & restorations 08-11-2020, 04:20 PM
Replies: 75
Views: 15,536
Posted By Wilford Brimley
:lol:

:lol:
Forum: projects & restorations 08-09-2020, 05:48 PM
Replies: 75
Views: 15,536
Posted By Wilford Brimley
https://i.postimg.cc/rpDcRD0G/20200809-141557.jpg...

https://i.postimg.cc/rpDcRD0G/20200809-141557.jpg (https://postimages.org/)

I d k wtf I'm doing
Showing results 1 to 50 of 300

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 03:37 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions Inc.