Turbobricks Forums

Turbobricks Forums (https://forums.turbobricks.com/index.php)
-   events (https://forums.turbobricks.com/forumdisplay.php?f=7)
-   -   *edit: 06/05/2021 : another virtual meet! 6pm East coast US (https://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=354801)

linuxman51 05-01-2021 08:01 PM

DUDES! THERES A REAL GIRL IN THE CHAT!!!!! one.

vwbusman66 05-01-2021 09:23 PM

10/10 recommend absolutely drunk.

linuxman51 05-01-2021 10:55 PM

when trash talk goes too far:

Order placed, thanks
Confirmation will be sent to your email.

Shipping to Strippers anonymous

vwbusman66 05-01-2021 11:13 PM

Oh

vwbusman66 05-01-2021 11:18 PM

Oh boy

KwikBrik245 05-02-2021 07:50 AM

What is Tom's username again? I have those VIN #s off our T444e/Alison trucks he asked for. You guys and your Avatar swaps threw me through a few loops :lol:

Also, always a pleasure. The lady is no longer concerned about me meeting a Volvo girl replacement for her on Mountain Meet after meeting you guys :rofl:

vwbusman66 05-02-2021 09:58 AM

Quote:

Originally Posted by KwikBrik245 (Post 6180743)
What is Tom's username again? I have those VIN #s off our T444e/Alison trucks he asked for. You guys and your Avatar swaps threw me through a few loops :lol:

Also, always a pleasure. The lady is no longer concerned about me meeting a Volvo girl replacement for her on Mountain Meet after meeting you guys :rofl:

Turbo3er

KwikBrik245 05-02-2021 10:12 AM

Quote:

Originally Posted by vwbusman66 (Post 6180757)
Turbo3er

Thank you, sir.
How ya feeling this morning? Finish that bottle of Cuervo?

vwbusman66 05-02-2021 10:59 AM

Quote:

Originally Posted by KwikBrik245 (Post 6180760)
Thank you, sir.
How ya feeling this morning? Finish that bottle of Cuervo?

I got about 1/2 that bottle of Cuervo and 6 or 7 beers in me and then called it quits.

Astonishingly, I'm not hungover. Something tells me the quart of gatorade before bed helped that.

KwikBrik245 05-02-2021 12:40 PM

Quote:

Originally Posted by vwbusman66 (Post 6180765)
I got about 1/2 that bottle of Cuervo and 6 or 7 beers in me and then called it quits.

Astonishingly, I'm not hungover. Something tells me the quart of gatorade before bed helped that.

Hydration is key, that's for sure.
I just need to keep that in mind today since it is so nice out. Drinks will be consumed haha

vwbusman66 05-02-2021 12:41 PM

Quote:

Originally Posted by KwikBrik245 (Post 6180789)
Hydration is key, that's for sure.
I just need to keep that in mind today since it is so nice out. Drinks will be consumed haha

Yeah, drinking is going to commence again here in about 3 hours. Too nice to waste the day doing actual work.

Harlard 05-02-2021 01:12 PM

****, missed it. Was too wrapped up moving bark chips all day...

KwikBrik245 05-02-2021 06:57 PM

Quote:

Originally Posted by vwbusman66 (Post 6180791)
Yeah, drinking is going to commence again here in about 3 hours. Too nice to waste the day doing actual work.

Agreed. I've been drinking and working around the house. tore down and cleaned out my window ac units, fertilized the lawn, and consumed much whiskey

mikep 05-02-2021 08:19 PM

Good times. Stacey and I rode bikes 41 miles with woodenpudden today.
It occurred to me after I hung up that the best rdply to Kenny asking what we were doing later would have been “knitting, then buttchugging”
Stacey can keep up. She and her research vessel crew was kicked off an antarctic station for deinking all their alcohol.

linuxman51 05-02-2021 09:44 PM

Quote:

Originally Posted by mikep (Post 6180886)
Good times. Stacey and I rode bikes 41 miles with woodenpudden today.
It occurred to me after I hung up that the best rdply to Kenny asking what we were doing later would have been “knitting, then buttchugging”
Stacey can keep up. She and her research vessel crew was kicked off an antarctic station for deinking all their alcohol.

you missed James' new apartment accoutrement. It should arrive on or about the 6th of May, and he has taken a vow to post up about it in OT and provide further updates as it gets put to use.

propav8r 05-02-2021 10:45 PM

The new avatar is *chef's kiss*

mikep 05-03-2021 01:51 PM

If i can find that old pic of Stoic Towery that will be my new avatar.

KwikBrik245 05-03-2021 06:34 PM

Quote:

Originally Posted by mikep (Post 6181012)
If i can find that old pic of Stoic Towery that will be my new avatar.


:rofl:

linuxman51 05-03-2021 10:38 PM

Quote:

Originally Posted by mikep (Post 6181012)
If i can find that old pic of Stoic Towery that will be my new avatar.

what picture of towery *isn't* stoic

mikep 05-04-2021 04:24 PM

Quote:

Originally Posted by linuxman51 (Post 6181155)
what picture of towery *isn't* stoic

PRECISELY.
juan

foggyjames 05-04-2021 05:07 PM

Gah. I'll try to make June a transatlantic event. I can give you a live tour of one of those funny little Dutch things with a redblock in the front and an M47 on its side in the back...

cheers

James

mikep 05-04-2021 08:08 PM

Are you going to be waving your torque tube about, James?

foggyjames 05-05-2021 06:46 AM

That is a pay-per-view event...:rofl:

cheers

James

KwikBrik245 05-05-2021 09:51 AM

2 Attachment(s)
Here are a couple pics of that DD15 I was talking about. The one that kicked #6 rod out and blew both side of the block.

mikep 05-27-2021 08:05 AM

Hawse POWAH..

Date bump. The week after US memorial Day.


All times are GMT -4. The time now is 10:43 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2021, vBulletin Solutions Inc.